
Tommy Åström och Lasse Granqvist direkt efter OS-finalen i Milano. “Den bästa hockeymatch jag varit på” säger Tommy efter att ha kommenterat USA-Kanada med amerikanskt guld, på dagen 46 år efter “Miracle on Ice”. Hör om målvaktshjälten Hellebuyck, skadade Crosby, poängkungen McDavid med…
