
Tommy Åström och Jens Fjellström är hemma igen från OS i Paris. Lasse Granqvist är trött på Louvren och Eiffeltornet, men hyllar Parispubliken. Hög tid att tömma Sporthusets mailkorg med svar på lyssnarnas olympiska frågor. Blir det Duplantis eller Åhman/Hellvig som får Bragdguldet? Kan…
