
Wili ja Isak vierailivat Yksi hyvinvointi-podcastissa (jakso ulkona keskiviikkona 13.1) puhumassa mm. hyvinvoinnista. Siitä innostuneena päätimme tehdä samasta aiheesta omankin jakson, jossa tyypilliseen tapaan temmelsimme aiheen läpi ja ympäri. Keskustelimme mm. tavoista, terveellisyydestä,…







