
Moi ystävät, me menemme pienemme kesälomalle. Ei hätää, jaksoja tulee silti joka maanantai heinäkuun yli, muttei torstaijaksoja. Palaamme elokuussa taas sorvin (mikkien) äärelle, ennen sitä nautimme säistä ja juomme vettä (sangriaa). Sen lisäksi paketoimme lyhyesti kuluneen vuoden, Accenturen…







