
Moni elossa oleva länsimaalainen ei ole välttämättä kokenut muuta kuin liberaalia demokratiaa, eikä edes välttämättä ole kyennyt hahmottaa, että sen tilalla voisi olla jotain muuta. Tosiasiassa maailmamme on täynnä muita ideologioita, ja omissakin maissamme liberalismin perusajatukset ja -lupaukset…







