
Futucastin uudessa jakso-konseptissa, Isak ja William keskustelvat muutamasta valitsemastaan ajankohtaisesta aiheesta ja uutisesta. Tässä jaksossa käsitellään Joe Roganin Spotify diiliä, sekä SpaceX:n ja Nasan yhteistyötä. Mikä olisi hyvä nimi tälle jakso-konseptille? Laittakaa meille tulemaan…







