
Pirunpeli-ohjelma on huipentunut tällä viikolla finaaliin, ja Vivian purkaa Kirsikalle kaiken mahdollisen kokemuksestaan. Mikä (kaikki) oli kauheinta? Mitä tunteita viimeiset päivät kisassa pitivät sisällään? Entä mitä virheitä reality-ohjelmissa emme enää tekisi? Nauramme myös omille…