
Juha ja Sauli palaavat podiin keskustelemaan osakemarkkinan menoista. Podissa mietitään talouden kehitystä Suomessa ja maailmalla sekä vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Onko Helsingissä maailman huonoin indeksi ja löytyykö sieltä ostettavaa? Aiheet: 00:00 Aloitus 00:38 Pohjustus 05:44…




