

Kun samasta naapurustosta alkoi kadota poikavauvoja 1980- luvun loppupuolella, poliisit ja alueen asukkaat olivat ymmällään. Siepattiinko lapsia laitonta adoptiota varten vai oliko kyseessä joku alueella asunut seksuaalirikollinen? 30 vuotta katoamisten jälkeen poikien kohtaloista ei edellenkään…