
Yhteiskunnallista toimintaa ei voi jättää yksilötasolle. Tämä on tiedossa. Silti tuijotamme jatkuvasti omia kulutuspäätöksiämme ja koemme syyllisyyttä, ikään kuin kaikki olisi kiinni meistä yksilöinä. Tämä johtuu siitä, että me olemme kaikki uusliberaaleja. Uusliberalismi on se syyllisyydentunne,…







