
Palavien lähiöiden kurjuudesta räppäävät artistit ajatellaan helposti alaluokan tulkeiksi. Mutta toimiiko tulkki tulppana vai dynamiittina? Mikä on Asan, Palefacen, Steen1:n tai Julma-Henrin suhde demareihin? Millaista politiikkakäsitystä suomiräppi ilmentää? Miksi räppi on edelleen niin miehistä?…







