
Ilmastopolitiikkaa ei Suomessa koeta seksikkääksi. Siitä puhutaan teknokraattisesti, ikään kuin ilmastonmuutos ei muuttaisi kaikkea. Elämän massatuhonta tuntuu olevan kaukana tuolla jossakin. Miten palauttaa konflikti ja kritiikki ympäristöpuheeseen? Miksi jotkut ekoaktivistit fiilistelevät…







