
Nykyään pitää olla tarkkana omien etuoikeuksiensa kanssa, varovainen, itsetietoinen ja valmiina nappaamaan itsensä kriittisesti kiinni. Mistä itseen liittyvästä voi sitten olla ylpeä? Miten kokea onnistumista ja voimantuntoa? Miten muodostaa myöntävä suhde itseen ja omaan tekemiseen? Jos me emme…







