
Vaalikevät, aargh. Pitäisikö eduskunnasta välittää vai vähät välittää? Millaista politiikkaa hallitus on tehnyt neljä vuotta? Millaisia liikkeitä on syntynyt suhteessa tähän politiikkaan? Mistä puhutaan juuri nyt? Millaisia muutoksia valtasuhteissa on odotettavissa? Veikkaa vaivaa riivattu halu…







