
Onko kannettava sisäistä haavaa, jotta olisi kiinnostava ihminen? Dramaturgit sanovat, että juuri trauma tai halkeama tekee henkilöhahmosta kiinnostavan. Ihmiset myös saavat tunnustusta esittelemällä omia haavojaan. Miten olla kehittämättä haavoihin pakkomiellettä? Voivatko myös ilo ja onnellisuus…







