

Miksi 60- ja 70-lukujen aseellista taistelua käyneet sissit eivät kärsineet aktivistiburnoutista? Onko sosiaalinen media jopa Sierra Maestran vuoristoa rankempi ympäristö? Miten sissisodan politiikkakäsitys eroaa liberaalista ajattelusta? Entä miksi Hollywood puolustaa väkivaltaista vallankumousta?…