
Viime aikoina on käyty keskustelua siitä, tulisiko korkeakoulujen ottaa käyttöön lukukausimaksut. Suomessa on totuttu maksuttomaan koulutukseen, mutta lukukausimaksujen väitetään parantavan koulutuksen laatua, nopeuttavan valmistumista ja lisäävän oikeudenmukaisuutta. Onko asia tosiaan…




