

Heinäkuussa 2011 Suur-Manchesterin poliisille tuli ilmoitus Stepping Hillin sairaalasta. Potilaita oli myrkytetty insuliinilla, ja tekijä oli todennäköisesti joku osaston työntekijöistä. Pian nuori sairaanhoitaja pidätettiin epäiltynä teosta, ja hänen nimeään ja kuviaan riepoteltiin mediassa.…