

Armomurhia vai sadistista leikkiä? Lainzin sairaalassa Wienissä, Itävallassa, neljä hoitaja-apulaista murhasivat kymmeniä potilaitaan 1980-luvulla. He väittivät tappaneensa säälistä, mutta teot puhuivat puolestaan. Tapaus herätti paljon keskustelua julkisen terveydenhuollon resursseista ja…