

Jaksoissa #61-#67 vieraana oli Simo Paanala, joka kertoi harjoittavansa asuntosijoittamista toisen kaverin kanssa "Äly ja Väläys" -tiimissä. Simo kuvasi olevansa parivaljakon "Väläys" ja sanoi, että mistään ei tulisi mitään ilman Äly-puoliskoa. Vihdoinkin saadaan parivaljakko kokonaiseksi, sillä…