

Miksi Olli Rehniä hakee tasavallan presidentiksi? Miksi Rehn lähtee kisaan valitsijayhdistyksen kautta, eikä pitkäaikaisen puolueensa keskustan ehdokkaana? Mikä on Rehnin mukaan suurin ongelma Suomen politiikassa? Minkälaista ulkopoliittista linjaa Rehn ajaisi presidenttinä ja mitä hän on ajatellut…