

Vuosi 2022 ollut apaattinen niin osake- kuin kryptomarkkinoillakin. Miten Bitcoin ja kryptot ajautuivat tähän? Eikö Bitcoinin pitänyt olla inflaatiosuoja ja digitaalinen kulta? Oliko tapaus FTX kryptomaailman Enron ja Lehman Brothers samassa paketissa? Miltä näyttää kryptojen tulevaisuus…