

Säät lämpenevät ja osinkoeurojen kilinä kuuluu jo! Mutta milloin osake pitää viimeistään hankkia ja kannattaako osinkoja hamstrata? Osakestrategi Jukka Oksaharju saapui #rahapodin etästudioon vastaamaan Miikan ja Martinin kiperiin osinkokysymyksiin. 00:50 Onko tänä vuonna luvassa tuplasti osinkoja,…