

Inflaatio on nyt kaikkien huulilla, eikä syyttä: Yhdysvalloissa se on noussut jo yli kuuden prosentin ja Euroopassakin hätyytellään viiden prosentin rajapyykkiä. Korkojen ollessa 0,3 % paikkeilla on reaalikorko romahtanut viitisen prosenttia miinukselle! Miten tämä on mahdollista? Miten…