
Rahastomaailma tunnetaan usein aktiivisista ja passiivisista rahastoistaan. Nykyään sekaan on tullut myös hybridimalli. Mikä näistä tuottaa parhaiten? Löytyykö näille kaikille oma aikansa ja paikkansa salkkua rakennettaessa? Ota selvää mitä mieltä Martin ja Miikka ovat aiheesta ja millaisia…




