
Bloggaajat P.Ohatta ja Nuuka kertovat #rahapodissa kunnianhimoisista tavoitteistaan jäädä 35- ja 50-vuotiaina eläkkeelle. Mihin heidän säästämistavoitteensa perustuvat, ja onko taloudellinen riippumattomuus nuorella iällä täyttä utopiaa? Voimmeko me muut oppia jotain tästä kokeilusta? Lisäksi…




