
Keskustelu hallintarekisteristä jatkuu kiivaana. Mistä kohu tällä kertaa kumpuaa ja onko sijoittajalla syytä huoleen? #rahapodi avaa hallintarekisterin ja suoran omistuksen mallin haitat ja hyödyt. Jaksossa käsitellään myös aiheita kuten defensiiviset osakkeet, rahastojen palkkiot, sijoitusyhtiön…




