
Huawei on saanut rajun osuman USA:n ja Kiinan kauppasodassa. Mitä seuraavaksi? Voisiko Huawei kammeta itsensä ylös suosta ostamalla Nokian? Jakson muina aiheina mm. piensijoittajien ja instituutioiden osinkoverotuksen räikeät erot sekä aluepolitiikka – pitäisikö suomalaiset keskittää muutamaan…




