
Onko se ostopaikan vai pedon merkki, kun #rahapodi siirtyy teljettynä kotikaranteeniin? Joko on aika astua koronaviruksen runtelemille markkinoille, vai vieläkö syöksykierre jatkuu ja pörssi suljetaan kohta lopullisesti? Miikka ja Martin perkaavat pörssiromahdusten historiaa, kommentoivat…




