

Lajitteluhattu on käynyt kuumana ja uusia osoitteita on jaettu viime aikoina itse kullekin. Nordnet tekee comebackin pörssiin, Martin lähtee AY-pampuksi 😔 ja Biden mitä ilmeisemmin Valkoiseen taloon. Martinin järisyttävät uutiset saivat molempien silmäkulmat kostumaan kaksikon muistellessa…