

Mörkö on lyönyt nyt kunnolla sisään. Eikä vain yksi, vaan peräti viisi mörköä laukoo tällä hetkellä lämäreitä kohti osakesäästäjän suojaamatonta salkkua. Onko kupla nyt puhkeamassa ja vihoviimeinen aika suojata omistukset pörssiromahdusta vastaan? Miikka ja Martin profiloivat viittä…