

"Pelkokerroin meni överiksi", kirjoittaa HS Visio. Ollaanko Suomessa jo henkisesti liiankin syvällä synkkyyskuopassa? Onko taantumalla ja lamalla peloteltu liikaa, ei vähiten #rahapodi-miesten itsensä toimesta? Miikka ja Martin sytyttävät mustat valot studioon ja kommentoivat synkkää…