
Öljyn hinta putosi negatiiviseksi. Mitä ihmettä? Pitäisikö sijoittajan nyt öljytä salkkunsa? Käsittelyssä myös Business Finlandin tuet: saadaanko niillä jotain järkevää aikaiseksi, vai valuvatko miljoonat kankkulan kaivoon? Entä onko yhteisvastuullisissa koronabondeissa järkeä? Kannattaako valtion…




