

"Osakkeiden takaisinostot pitäisi kieltää", täräytti osinkosijoittaja Erkki Sinkko Kauppalehden haastattelussa. "Joidenkin mielestä osingot ovat taivaan lahja sijoittajille…. Yritän itse olla uskomatta ihmeisiin", puolestaan kommentoi professori Peter Nyberg. Kumpi parempi:…