

Sähkön hinta on taivaissa, omakotitalojen kuukausittaiset sähkölaskut yli 1000 euroa, sähkökatkoja tiedossa ja poliitikot paniikissa. Onko suunnitellusta hintakatosta pelastajaksi? Saadaanko Fortumin ja muiden tilanteesta hyötyvien sähköyhtiöiden windfall-tuotot verotettua kapitalistien taskuista…