

Noin vuosi sitten jaksossa 239 Miikka, Martin ja Martti Hetemäki pohtivat, onko USA:n dollari menettämässä asemansa maailmanvaluuttana. Kahdesta länsivaluutasta vähemmän huono on kuitenkin pitänyt pintansa, kun villeimmätkin inflaatiopelot ovat toteutuneet. Miltä tilanne näyttää nyt? Pitäisikö…