

Miksi työeläkeyhtiön kaltainen sijoittamisen erikoisasiantuntija alisuorittaa vuodesta toiseen? Missä ovat 20 %:n vuosituotot? Esimerkiksi 2 %-yksikön tuottolisä Varmalle tai Ilmariselle tarkoittaisi miljardin euron lisätuottoa kaikkien meidän eläkesijoituksille. Miksi työeläkeyhtiöt eivät jätä…