

Suomi on elänyt yli varojensa 14 vuotta. Mistä kokoomus leikkaisi ja mihin se investoisi, jotta Suomen talous saataisiin kasvu-uralle? Kenelle veroalennukset pitäisi suunnata? Onko Suomessa jo liikaa valtion monopoleja ja byrokratiaa? #rahapodi-piinapenkissä kinkkisiin kysymyksiin vastaamassa…