
Tytär kertoo suhteestaan isovanhempiinsa, sekä automatkasta johon kaikki lopulta päättyi.Tämä on kaksiosainen jakso. Jos et ole kuunnellut ensimmäistä osaa, suosittelen palaamaan siihen ennen tämän jakson kuuntelua. Ensimmäisessä osassa kuulimme eri kertojan näkökulman samoista…







