

Vertailussa Microsoft ja Google. Kumpaa itse ottasisit salkkuun, jos jompi kumpi täytyisi valita? Teemun ja Heikin tähän astiset osakevalinnat ja niiden tuotot listattuna alla: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HVorfg7O1hi4qgwiNHhNC4K55HkOD8cg6P-QXK7vJjQ/edit#gid=0 Autoeuroopan kreisi…