
Starbucksia vai McDonald'sia osakesalkkuun? | Kästi & Keskiväli
Lähteestä Sijoituskästi
Julkaistu 13.6.2024

Lähteestä Sijoituskästi
Julkaistu 13.6.2024
Kumpi onkaan parempi sijoituskohde, Starbucks vai Mäkkäri? Teemun ja Heikin tähänastiset osakevalinnat ja niiden tuotot listattuna alla: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HVorfg7O1hi4qgwiNHhNC4K55HkOD8cg6P-QXK7vJjQ/edit#gid=0 Heikin blogit: https://www.heikkikeskivali.com/blog Twitterit:…