
Strømmen koster en formue. Bensinen koster en formue, og stiger prisene på absolutt alt. Da er vel den eneste løsningen at staten kommer inn og deler ut masse penger? Eller vent nå litt, det løser vel egentlig ingen av de store problemene, bare de små? Ellers: Fortellinger fra Jans USA-feire, Leif…







