
Hvorfor får vi 10.000 færre barn i landet enn vi fikk for 10 år siden? Vi har verdens beste ordninger, og er verdens beste land, men unger, nei det vil vi ikke ha. Jan Kjærstad har skrevet et åpent brev til Jonas, og han er neppe alene om å ikke forstå hvorfor strømmen er så dyr. Ellers: Jan…







