
Den siste tiden har flere stortingsrepresentanter vært ute og reklamert for avholdssaken. Var det ikke for journalister og politikere, ville alkoholbransjen trolig gått konk. Hvor mye drikkes det egentlig på Stortinget? Mer enn andre plasser? Og hva med journalistene? En munter prat om noe ganske…







