
Erna Solberg har byttet på laget. Inn kommer Terje Søviknes og Sylvi Listhaug, sistnevnte som olje- og energiminister. Er det godt nytt? I så fall for hvem? Oljebransjen? Miljøbevegelsen? Regjeringen? FrP? Budsjettene i Stavanger og Sandnes er også ferdige. Hvem er det godt nytt for? Hva synes…







