
Hvorfor skal vi klemme absolutt hele tiden? Er klemming flott og varmt og fint, eller er det for mye klemming? Koronaen har gitt oss klemmefri, og kan vi ikke bare fortsette sånn? Etter en fredningstid under koronaen har den politiske jaktsesongen offisielt åpnet. Men har opposisjonen egentlig noe…







