
Lurer de grønne og bompartiet sine velgere? Hundesykdom er tragisk, men hvorfor har folk hund?
Fra Aftenbla-bla
Publisert 12.9.2019
En del folk som stemte på anti-bompartiet FNB føler seg lurt når de nå vil samarbeide med partier som MDG og Rødt i Stavanger. Ingen grunn til å føle seg verken lurt eller overrasket, mener kommentator Harald Birkevold og debattredaktør Solveig Grødem Sandelson. Vi snakker også om hundedøden. Leif…







