
Skal alle bli ingeniører, eller skal vi anbefale alle å ta yrkesfag? Norge trenger lærere også, og sykepleiere, og er det fremdeles mulig å ta 4-5 kjekke fag på Universitetet og bli noe på den måten? Ellers: Harald har hatt en svært dramatisk påske i synkehullvinterhaven. Janne har muligens blitt…







