
Vindmøller eller urørt natur? Lokalt eid uteliv eller Heidi's bier bar og danske storkonsern?
Fra Aftenbla-bla
Publisert 17.4.2019
Skal vi ofre litt uberørt, norsk postkort-natur for å få satt opp vindmøller? Er det egentlig så miljøvennlig? Bør vi heller satse på at havet redder oss, slik det gjorde med oljå, silden og seilskutene? En dansk utelivsgigant har kjøpt seg kraftig opp i Stavanger og andre norske byer. Hvem skal…







