
Annonsørinnhold fra Equinor: Hvorfor slutter vi ikke bare med olje og gass?
Fra Aftenpodden
Publisert 17.4.2021
Hvorfor gjør ikke Equinor som det danske energiselskapet Ørsted, og kvitter seg med oljen og gassen, og satser fullt på fornybar? Hør del 1 av samtalen mellom bærekraftdirektør i Equinor, Bjørn Otto Sverdrup, og konsernsjef i SINTEF, Alexandra Bech Gjørv. Vi gjør oppmerksom på at SINTEF er både…







